måndag 18 mars 2013

Dag 22

Det är måndag dag 22!

Kände i förra veckan av hjärtklappning vid olika tider på dygnet, det fanns där oavsett om jag var i vila eller rörelse. Men på fredag kändes det konstigt i vänster armhåla och jag hade en strålande obehagskänsla ner i armen ända ner till handleden. Ville ju inte vara någon gnällkärring på jobbet så jag sa inget, tänkte det går väl över. Jag hade tränat tre pass den här veckan så jag tänkte att det kunde vara lite träningsvärk. Men under fredagskvällen höll den eländig hjärtklappningen i sig. På lördagsmorgon yppade jag för familjen att jag kände mig lite konstig varav min dotter och make skällde en aning på mig eftersom jag inte hade sagt något. Men nu blev jag körd till DS akuten, behövde inte vänta länge på min tur... Uppkopplad till EKG apparaten, blodprovstagning, träffa doktorn... Som sa att jag skulle bli inlagd för observation över natten, hm inte direkt vad jag hade tänkt mig, det var ju bara till att låta sig bli upprullad till avdelning 94 på 14 våningen. Vidunderlig utsikt!
Fick dela rum med damer i 85+ åldern, kände mig mycket ung!! Säger bara att det är ingen hit att dela rum med två snarkande, prata för sig tanter. Tur att det finns öronproppar :D
Blev lyckligt utskriven på söndag lunch. Alla prover såg bra ut HURRA, har även gjort ett
arbetsEKG även detta utan anmärkning :D

Nu kan jag fortsätta min träning och det känns jätte skönt! Så på onsdag kör jag igång igen :D

Ha det gott
//Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar