måndag 11 mars 2013

Måndag :)

Härliga måndag ;)

06.00 klev jag in på gymmet, var inte så sugen på att gå på Crosstrainern eftersom den hade jag gått på en timma igår,  så jag tänkte försöka mig på att springa eller jag menar lunka på löpbandet ;)
Jag började i sakta mak på nr 6,5 var tvungen att ta det lugnt då jag har haft en muskelbristning som sakta håller på att försvinna.  Men jag lunkade på och det gick jätte bra..... Det var så kul att jag lufsade lite till och lite till, till slut hade jag sprungit 6 km på 55 minuter. Tjohoo mitt ben höll!!
Har varit inte stel i mina ben men det går över.
Imorgon är det vilodag då får jag sova en timma längre! Man behöver verkligen dessa vilodagar....eftersom man är så otränad, det är ju inte bra att chocka kroppen för mycket så här i början. Vi är nu inne på dag 15 i denna tävling 10 veckor återstår, så man vill ju lära sig så mycket som möjligt. Det är så bra att vi fått denna chansen att få vara med om detta. Verkligen en mycket bra vinst. Det är så lätt att sitta hemma och säga nu ska jag börja träna, så gör man inte det i alla fall. Nu har man krav och ögonen på sig ;) Mycket bra!

Ha det bra i träningsvärlden!

// Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar