onsdag 13 mars 2013

Dag 17

Dag 17!

Kände igår kväll att jag inte skulle orka att gå upp 05.15 dagen efter. Men vem vaknar inte då klockan 05.00 av sig själv? Jo jag, har väl nån inbyggd klocka i kroppen.... För varje gång som jag inte tränar på morgonen så vaknar jag tidigt även på helgerna då man kan sova. Har förstås alltid varit en morgonmänniska, det är värre på kvällarna då jag oftast nickar till i soffan :)

Det är så härligt att se solen skina.... men idag är det skönare att titta ut än att vara ute. Ännu så biter sig vintern sig fast i ett järngrepp. Börjar bli otroligt trött på snö och kyla vill ha värme och sol nu.

Ska åka till landet till påsk som ligger i Roslagen, där ligger snön kvar i stora drivor. Ska städa ut vintern då kommer kanske våren snabbare. Kommer vara där över helgen så man måste få till lite träning där oxå. Bäst att ta med sig löparskorna :)

Ha det gott i solen!

//Carina

1 kommentar: