söndag 14 april 2013

Motivationsbrist!

Den här veckan har jag haft motivationsbrist... Har inte haft det minsta lust att träna, den där lusten som man vill ha var puts väck! Undrar just vart den har varit och om den kommer tillbaka? Fast det får man hoppas att den dyker upp snart. Fast min träningsmotivation har varit dålig i veckan har jag släpat mig iväg till gymmet. Å då menar jag släpa med stor ansträngning ;) Bara till att ta nya tag imorgon är det en nya vecka.
Nu är det bara 36 dagar kvar av vår PT tävling...tycker att rutinerna börjar komma på plats. Man vet vad man ska äta och inte äta, är faktiskt inte så sugen på sötsaker längre, det var länge sedan jag bakade och jag tycker verkligen om att baka, läsk och juice har jag inte druckit alls på dessa veckor och det är något jag inte saknar. Smågodis likaså... Jag var helt galen i Kina snacks förut ;) Det jag har ätit i godisväg är mörk choklad med smak av olika slag mmmmm det finns så många goda smaker.  3-4 gånger blir det träning på gymmet, har lite svårt att komma på en bra rutin om hur jag ska lägga upp min träning på bästa sätt.

Nu är det hög tid att sova om man ska orka upp till träning imorgon 05.15! Då är det det nya gymmet som gäller, hoppas att det är bra!

Ha det gott
//Carina

1 kommentar:

  1. Kämpa på du är så redig som orkar dit så tidigt:) Åtta dagar kvar!!!!

    Kraaam

    SvaraRadera