torsdag 18 april 2013

Motivation!

Att det ska vara så svårt att få till det med MOTIVATIONEN när den har försvunnit! Till och med vädret  är emot mig idag.... det bara regnar och regnar! Å ont i mina leder bu hu vad jag tycker synd om mig själv.  Nä nu måste jag ta och rycka upp mig en smula ;) Undrar bara vad jag ska ta till för knep?

Det är ju fredag imorgon tjohooo... Å på lördig ska vi bort på middag hos kompisar på middag altid lika trevligt. Nu blev jag lite gladare ;D Och imorgon är det träningsdag i gymmet så det är väl bäst att man pallar sig dit. Känns mycket bättre när man väl är på plats. Vi håller fortfarande på med 12 veckors tränings programmet...har dock varit lite dålig på att följa det till punkt och pricka. Bättring ska ske!

Hej å hå kämpa på...

Ha det gott

//Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar